Poznaj system zwrotów słoików
Zamawiasz posiłki
Zwracasz umyte słoiki na nasz koszt
Razem z nami wspierasz ekologię i dbasz o środowisko
Zobacz jak wygląda to krok po korku
Zamawiasz u nas posiłki
Umyte słoiki owinięte bezpiecznie w folię, w której przyszły, pakujesz w nieuszkodzony thermobox i odsyłasz na nasz koszt Minimum 20 słoików.
Razem z nami wspierasz ekologię i dbasz o środowisko Dzięki Tobie nic się nie marnuje i dostaje drugie życie.
Warunki zwrotu
Słoiki bez zakrętek, słoiki muszą być umyte, nie mogą być stłuczone i uszkodzone. Thermobox również nie powinien być uszkodzony/połamany.
Najczęściej zadawane pytania
-
Ile można trzymać słoiki w lodówce a ile poza nią?
Na każdym słoiku znajduje się etykieta z datą ważności. Słoiki należy spożyć przed datą podaną na etykiecie. Słoiki przechowywane w lodówce, zachowują świeżość do 12 tygodni od dnia produkcji. Słoiki w temperaturze pokojowej można przechowywać do 48h.
-
Czy każde danie ma podany skład i makro?
Tak, każde danie ma podany pełen skład wraz z listą alergenów oraz wartości odżywcze.
-
Czy te dania nie mają żadnych chemicznych dodatków i konserwantów?
Używamy tylko naturalnych surowców i przypraw. Nie znajdziesz u nas sztucznych dodatków, aromatów i konserwantów.
-
Mam alergię na jajka i nabiał. Czy znajdę coś dla siebie?
Oczywiście! Wiele naszych produktów jest bez nabiału, jajek i innych alergenów jednocześnie. Pamiętaj tylko, że mimo zachowania przez nas wszelkich środków ostrożności, nie jesteśmy w stanie wykluczyć braku ich śladowych ilości.
-
Сzy Wasze produkty są bezglutenowe, bezpieczne dla celiaków?
Tak, nasze produkty są w 100% bezglutenowe, bezpieczne dla celiaków. Zakręcona Kawiarenka, która jest producentem słoików, należy do programu Menu Bez Glutenu, a Zuza, która dla Was gotuje, sama choruje na celiakię.
-
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w Zakręconej Kawiarence, przy ul. Trynitarska 6/LU2 w Krakowie. Zamówienie możesz odebrać o dowolnej porze w godzinach otwarcia Kawiarni lub w każdy inny dzień po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub mailowo z naszą Zuzą.
-
A co jeśli mam indywidualną dietę i nie mogę zamówić nic z Waszych słoików?
Żaden problem! Napisz do nas, jakie masz dozwolone produkty w diecie, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualne słoiki!