Kup 12 produktów z kategorii „Dania w słoikach” i zgarnij 10% rabatu. Kup 24 i zgarnij dodatkowo darmową dostawę!
Twoja spiżarnia czeka! Rabat włącza się automatycznie. 😃

Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO https://zakreconaspizarnia.pl/

Niniejszy regulamin sklepu internetowego stanowi o zasadach korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://zakreconaspizarnia.pl/ (dalej jako: Serwis) a w tym o prawach i obowiązkach Klienta i Sprzedawcy, związanych z zawieraniem umów o dostęp do treści cyfrowych ofertowanych w tym Serwisie.

  1. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Właścicielem serwisu internetowego pod adresem: https://zakreconaspizarnia.pl/ (dalej jako: Serwis) jest Zakręcona Spiżarnia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy Placu Wolnica 13/10, 31-060 Kraków, wpisaną przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001038662, NIP: 6762644058.

Niniejszy regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.

    1. Definicje

    1. Serwis internetowy/Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.zzakreconaspizarnia.pl.
    2. Usługodawca – Zakręcona Spiżarnia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy Placu Wolnica 13/10, 31-060 Kraków, wpisaną przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001038662, NIP: 6762644058

3. Usługa – usługa przygotowania i dostawy produktów, w tym posiłków powstałych w wyniku realizacji programów dietetycznych wskazanych szczegółowo na stronie internetowej Serwisu, świadczona przez Usługodawcę na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz na stronie danego produktu.
    4. Klient–osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę z Zakręcona Spiżarnia Sp. z o.o. za pośrednictwem Serwisu.

5. Przedsiębiorca– Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.
    6. Produkt – wszystkie towary wystawione na serwisie internetowym www.zakreconaspizarnia.pl.
    7. Konto klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Usługodawcy. Dostępne dla Klienta po zalogowaniu.
    8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności zakres Usług (w tym rodzaj i liczbę Produktów).
    9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie umożliwiający utworzenie Konta klienta
    10. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od prac
    11. Produkt– wszelkie towary prezentowane/oferowane w Serwisie internetowym, w tym w szczególności żywność, napoje.
    12. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827).
    13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu Usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144 poz. 1204).
    14. Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona na podstawie Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu Usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144 poz. 1204).
    15. Kodeks Cywilny– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
    16. Regulamin –niniejszy dokument.

    2. Postanowienia ogólne

    1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług i Usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
    2. Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
    2.1. pocztę elektroniczną kontakt@zakreconaspizarnia.pl
    2.2. pocztę tradycyjną – ul. Trynitarska 6/LU2, 31-061 Kraków
    2.3. pod numerem telefonu: +48 603 127 323
    3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.zakreconaspizarnia.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
    4. Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
    5. Korzystanie z Serwisu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących wymagań technicznych:
    5.1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem informatycznym, którym posługuje się Zakręcona Spiżarnia Sp. z o.o.: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 50.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 11.0 lub wyższej, Opera w wersji 35.0 lub wyższej, Google Chrome w wersji 48.0. lub wyższej, Safari w wersji 10.0 lub wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików „cookies” oraz obsługi Javascript.
    6. Korzystanie z Serwisu internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Serwisie.
    7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    7.1. niedostarczania i nieprzekazywania treści bezprawnych,
    7.2. korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    7.3. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    7.4. korzystania z Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
    8. Usługodawca zastrzega, iż w okresie prowadzenia prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu zakreconaspizarnia.pl może być utrudniony lub niemożliwy. zakreconaspizarnia.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkiej możliwej staranności, aby utrudnienia takie występowały jak najrzadziej i jak najkrócej.
    9. Wygląd i treść Serwisu zakreconaspizarnia.pl oraz wszelkie inne treści i materiały udostępniane Klientom w ramach Usług zdrowazupa.pl stanowią własność Zakręcona Spiżarnia sp. z o.o. i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz pozostałych przepisów prawa.
    10. Klientem może być każda osoba pełnoletnia lub małoletnia za zgodą opiekuna ustawowego, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zarówno obywatel Polski, jak i każdego innego państwa, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do czynności prawnych.
    11. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych dotyczących jego osoby na stronie zakreconaspizarnia.pl. Jest również zobowiązany do aktualizacji swoich danych każdorazowo w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za ewentualne negatywne następstwa braku aktualizacji danych ponosi Klient.
    12. Klient zobowiązany jest chronić poufność informacji umożliwiających dostęp do jego konta w Serwisie zakreconaspizarnia.pl, w szczególności poprzez nieujawnianie tych informacji osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane udostępnieniem osobom trzecim informacji umożliwiających zalogowanie się do jego konta w serwisie zakreconaspizarnia.pl lub pozostawaniem zalogowanym do swego konta w Serwisie zakreconaspizarnia.pl, nawet jeśli nie będzie z niego korzystał w danym momencie.
    13. Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta w Serwisie zakreconaspizarnia.pl, nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego konta w Serwisie zakreconaspizarnia.pl do używania osobom trzecim.
    14. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zakreconaspizarnia.pl zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami przyjętymi dla korzystania z sieci Internet i dokonywania czynności za jej pośrednictwem.
    15. Klientowi nie wolno też nadużywać środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy świadczeniu Usług.

    3. Usługi i ogólne warunki świadczenia usług

    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z bezpłatnych Usług świadczonych drogą elektroniczną, które są świadczone przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    2. Usługa prowadzenia Konta w Serwisie dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie Formularza rejestracyjnego. Aktywacja Konta Klienta następuje po dokonaniu przez Klienta potwierdzenia rejestracji zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości przesłanej przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
    3. Usługodawca za pośrednictwem Serwisu umożliwia zakup dowolnie wybranego Produktu lub Towaru którego realizacja odbędzie się w Dniach roboczych, oraz jego dostawę w terminie wskazanym w Zamówieniu (z wykluczeniem wysyłek zagranicznych).
    4. Klient ma możliwość otrzymywania od Usługodawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w Formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera.
    5. Klient ma możliwość zamieszczania w Serwisie indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m. in. do Produktu lub Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Produktach lub Towarach w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
    6. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Serwisu.
    7. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Usługodawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
    8. Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Serwisu. Promocje w Serwisie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
    9. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
    10. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień:
    – telefonicznie pod numerem +48 603127323 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 16.00, w soboty w godz. 10.00 do 18.00;
    – drogą elektroniczną na adres zamowienia@zakreconaspizarnia.pl, przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę;
    11. Klient dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Usługodawcę w Serwisie, określając rodzaj kuracji lub Produktu. Poza podaniem powyższych danych, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji Zamówienia w tym dane personalne oraz adres do dostawy.
    12. W przypadku złożenia Zamówienia telefonicznie lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej Klient powinien podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Usługodawcy lub telefonicznie nazwę Produktu lub Towaru spośród Towarów lub Produktów znajdujących się na stronie internetowej Serwisu i jego ilość, wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Serwisu oraz podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
    13. Informacja na temat Zamówienia, o którym mowa w ust. powyżej, podawana jest każdorazowo przez Usługodawcę poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Produkt lub Towar. Usługodawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
    14. Usługodawca kontaktować się może za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonicznie.

    4. Terminy realizacji i sposoby płatności

    1. Dostawa Produktu możliwa jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Sprzedawca umożliwia następujące formy dostawy:
    Kurier Inpost
    Paczkomat Inpost;
    Odbiór osobisty – po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą;

    
3. Zamówienia będą wysyłane w terminie od dwóch (2) do maksymalnie czterech (4) dni roboczych od dnia uiszczenia w całości należności za Zamówienie przez Klienta. W przypadku trwania promocji, termin wysyłki może zostać przedłużony do pięciu (5) dni roboczych, licząc od dnia uiszczenia w całości należności za Zamówienie przez Klienta; osoby składające zamówienie spoza Krakowa mają realizowaną wysyłkę – należy doliczyć ok. 2 dni roboczych w przypadku przesyłek kurierskich.
    Zamówienie składane w sobotę i niedzielę są realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po złożeniu zamówienia.
    Przesyłki nadawane są w dniach poniedziałek-czwartek
    W przypadku, gdy przekazane w zamówieniu dane są niekompletne, niezgodne z prawdą lub w jakikolwiek inny sposób niejasne Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do momentu uzupełnienia właściwych danych.

    

Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Usługodawcę podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Klient jest każdorazowo informowany o braku możliwości realizacji dostawy pod podany adres.
    3. Dostawa Produktu, oprócz odbioru osobistego – jest odpłatna. O kosztach dostawy (w tym opłatach za dostarczenie i usługi pocztowe) Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia.

4. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Usługodawcy (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów Klientowi.
    5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji harmonogramu dostaw produktów. W takiej sytuacji Usługodawca zobowiązuje się poinformować Klienta drogą elektroniczną (lub telefoniczną) w terminie umożliwiającym dokonanie ewentualnej modyfikacji harmonogramu Dostaw w Zamówieniu.
    6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwy w realizacji zamówienia w okresie świątecznym. Usługodawca o wystąpieniu takiej przerwy poinformuje Klienta z wyprzedzeniem.
    7. Usługodawca zastrzega, że w sytuacji, gdy z przyczyn od niego niezależnych realizacja zamówienia będzie niemożliwa w określonym przez Klienta terminie, ustali z Klientem nowy termin realizacji zamówienia.
    8. W przypadku dokonania zmiany, która wpływa na wartość zamówienia (np.: zmiana adresu dostawy na adres znajdujący się poza strefą bezpłatnych dostaw, zmiana rodzaju diety na dietę której cena jest wyższa, rezygnacja z diety w trakcie jej trwania powodująca utratę uprawnień do uzyskania zniżki/rabatu), klient jest zobligowany do uregulowania należności która powstała z tytułu zmiany.
    9. Usługodawca udostępnia następujące formy rozliczeń płatności za Produkty:
    – tradycyjny przelew bankowy (wskazany numer konta jest określony w wystawionej dla Klienta fakturze);
    szybki przelew online przez bramkę płatniczą iMoje
    Płatności odroczone imoje płacę później
     płatność przy odbiorze (tylko w przypadku odbiorów osobistych)


Operatorem bramki płatności  jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34 w Katowicach, kod pocztowy: 40-086; wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459- 

10. W przypadku gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują „nadpłatę” w stosunku do pierwotnego zamówienia –Klient ma możliwość wyboru: możliwość zwrotu powstałej nadpłaty lub możliwość rozliczenia nadpłaty przy następnym zamówieniu. W przypadku zwrotu środków –niezbędne jest oświadczenie klienta z prośbą o zwrot z numerem rachunku bankowego właściwym do dokonania zwrotu. Oświadczenie powinno zostać złożone w formie pisemnej lub elektronicznie.
    11. Zamówienie należy zrealizować do 6 miesięcy od momentu, w którym zostało złożone i opłacone.

    5. Kontakt ze Sprzedawcą

    1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość ze Sprzedawcą jest poczta elektroniczna (e-mail: kontakt@zakreconaspizarnia.pl, zamówienia@zakreconaspizarnia.pl), kontakt telefoniczny na numery kontaktowe wskazane w Serwisie Internetowym oraz poczta tradycyjna (ul. Trynitarska 6/Lu2, 31-061 Kraków)

    6. Reklamacje i zwroty

    1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Towar lub Produkt bez wad.
    2. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić nie później niż w terminie 3 dni kalendarzowych od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
    Reklamacje należy kierować na adres korespondencyjny siedziby ul. Trynitarska 6/Lu2, 31-061 Kraków, lub zgłaszać na adres: kontakt@zakreconaspizarnia.pl
    Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać dokumentację objaśniającą powód reklamowania Towaru lub Produktu, dołączając do niego dowód zakupu. Dokumentację przesłać na adres kontakt@zakreconaspizarnia.pl – prosimy dołączyć zdjęcia reklamowanego Towaru/Produktu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
    3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, w praktyce następuje to w ciągu 48h.
    4. Klient jest upoważniony do zwrotu niezrealizowanego (w całości lub częściowo) zamówienia. Zwrot środków jest możliwy maksymalnie do 30 dni od złożenia zamówienia.
    W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

    7. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    7.1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    7.2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    7.3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    7.4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    8. Odstąpienie od umowy
    1. Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów prawa, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów związanych z odstąpieniem, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.
    2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczającym jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej.
    3. Usługodawca potwierdzi konsumentowi na adres poczty elektronicznej, podany przy składaniu zamówienia lub inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Usługodawcy rzecz będącą przedmiotem umowy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
    6. Konsument odsyła rzecz będącą przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt i ryzyko.
    7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy stanowiącej przedmiot umowy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza zakres konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    8. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę to Usługodawca nie zwróci konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    9. Usługodawca dokonuje zwrotu dokonanych płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument określił inny sposób zwrotu, który jest dostępny i nie wiąże się żadnymi kosztami.
    10. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    11. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2023 r. o prawach konsumenta m.in.:
    – o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    – w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    – w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    – w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    12. Usługodawca informuje, że w odniesieniu do wszystkich produktów żywnościowych nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy – na podstawie punktu 3 ustępu 11 regulaminu.

    9. Postanowienia końcowe

    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobu dostaw lub płatności; dodania nowych Usług -w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu oraz dodania nowych sposobów płatności.
    2. Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
    3. Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
    4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
    5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
    6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.



Koszyk
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Zastosuj kupon
        Scroll to Top

        Uwaga!

        W dniach 23-30 września nastąpi przerwa w nadawaniu przesyłek

        Zamówienia złożone do soboty 21.09, do godziny 12:00 mają gwarancję wysyłki do 23.09.2024

        Zamówienia złożone po godzinie 12:00 w sobotę 21.09 będą wysłane po 30.09

        Dziękujemy za wyrozumiałość, za utrudnienia przepraszamy!

        Wołowina w galarecie mini

        Wolno gotowany rostbef zatopiony w bulionie mocy – duet ten tworzy naturalną galaretę.

        Idealna na zimno, ale i na ciepło.

        Bolognese

        Bolognese mini

        Słynny sos bolognese w wersji dla alergików?

        Mięso wołowo-wieprzowe podduszone na smalcu wołowym i w sosie pomidorowym, z soczystą nutą bazylii, oregano, majeranku. Doprawiony solą i pieprzem.
        Delikatny smak, dla delikatnych brzuszków.

        Sos możesz dodać do ulubionego makaronu lub zjeść bez niczego.

        Szarpany Gyros

        Szarpany Gyros mini

        Nasz szarpany gyros to wolnowarzony w maśle ghee karczek wieprzowy i golonko wieprzowa, które soczyście doprawiłam solą, czosnkiem, papryką, pieprzem czarnym, oregano, rozmarynem, tymiankiem, cząbrem.

        Możesz posmarować nim swoje ulubione kanapki, dodać do naleśników, sałatki lub z ulubionym makaronem.

        Dostępne filtry

        Dostępne filtry

        Czekoladowiec mini

        Podwójnie czekoladowe, rozpływające się w ustach ciasto czekoladowe, soczyście oblane autorską polewą czekoladową,
        dopełnione chrupką z karmelizowanego kokosa.

        Czekoladowa rozkosz dla brzuszka i podniebienia.